Potrzebujesz porady w doborze płytek? Zadzwoń +48 517 114 290
PRÓBKA PODŁOGI

Odbiór zwrotny płytek

Odbiór zwrotny płytek Fortelock

W ramach programu ekologicznego oferujemy naszym klientom możliwość zwrotu niepotrzebnych płytek PCW Fortelock, które w przeciwnym razie trafiłyby na wysypiska śmieci. Dzięki tej usłudze zaoszczędzisz czas, zmartwienia, opłaty za oddanie na wysypisko odpadów, a także razem z nami przyczynisz się do ochrony środowiska. Oddaj nam płytki, a my zajmiemy się recyklingiem i ich ponownym wykorzystaniem.

Jaki typ płytek można zwrócić?

Wszystkie rodzaje płytek Fortelock bez względu na rozmiar lub zużycie. Płytki Fortelock można rozpoznać po logo na spodniej stronie płytki. Usługa jest ograniczona wyłącznie do płytek marki Fortelock. Przed zapakowaniem płytek do wysyłki upewnij się, że nie wysyłasz płytek innej marki lub innego materiału PCW. Ta przesyłka zwrotna nie zostanie przyjęta.

Jak doręczyć płytki?

Dla tych z Was, którzy nie mogą przywieźć płytek własnym autem na adres naszej firmy, oferujemy transport Fortemix. W formularzu wypełnij miejsce załadunku, odpowiednio zapakuj płytki zgodnie z instrukcjami w często zadawanych pytaniach, a następnie poczekaj na e-mail potwierdzający i informację o odbiorze przez przewoźnika. Transport Fortemix jest usługą płatną. Zadbamy jednak o to, aby nie kosztował więcej niż oddanie na wysypisko odpadów w Twoim regionie. Więcej o składowaniu odpadów możesz dowiedzieć się w często zadawanych pytaniach.

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Transport i pakowanie
Jaka jest minimalna lub maksymalna ilość płytek, które mogę zwrócić?

Ilość ta nie jest ograniczona.

W jaki sposób zapakować płytki przed transportem?

Prosimy o przestrzeganie następujących zasad:

Przy wysyłaniu mniej niż 30 szt. płytek – opakowanie w paczkach o maksymalnej wadze 30 kg/paczka.

Przy wysyłaniu więcej niż 30 szt. płytek –  na palecie o łącznej maksymalnej wadze 750 kg (ok. 300 szt., 75 m2), płytki na palecie należy zabezpieczyć i owinąć folią, aby nie przesunęły się podczas jazdy.

Upewnij się, aby przesyłka była przygotowana na czas i zapewnij przewoźnikowi dostęp do przygotowanych paczek lub palet. Nie będziesz musiał dalej przenosić paczek lub palet, przewoźnik zapewni załadunek.

Czy muszę wyczyścić płytki przed ich oddaniem?

Nie jest to niezbędne, ale będziemy wdzięczni za oczyszczenie większych zabrudzeń.

A co jeśli płytki nie będą zapakowane i pozostawię je luzem?

Przed wysłaniem zalecamy płytki odpowiednio zapakować i zabezpieczyć folią. Niezabezpieczona przesyłka może zostać odrzucona przez przewoźnika. W takim przypadku koszt niezrealizowanego transportu będzie poniesiony przez Ciebie.

Ceny
Gdzie znajdę ceny transportu Fortemix?

Cenniki za transport są podzielone według poszczególnych krajów i wagi. O cenie transportu zostaniesz poinformowany przez pracowników działu obsługi klienta po wypełnieniu formularza odbioru płytek.

Co zrobić w przypadku, gdy cena za oddanie na wysypisko odpadów jest niższa niż transport w ramach zwrotu?

Ceny wysypisk różnią się w zależności od regionu. Jeśli uznasz, że cena za oddanie na wysypisko odpadów jest u Ciebie niższa niż koszty transportu w ramach odbioru zwrotnego, daj nam znać. Dostosujemy cenę transportu tak, abyś w żadnym przypadku nie był stratny.

 

Inne pytania
Czy można w ramach tej usługi wymienić płytki?

Niestety nie. Usługa odbioru zwrotnego służy tylko do zwrotu niepotrzebnych płytek.

Czy jest to usługa gwarantowana?

Ze względu na różnorodność remontowanych podłóg, ich lokalizację oraz sytuację rynkową nie jesteśmy w stanie zagwarantować odbioru płytek w każdym przypadku. To nie jest usługa, której świadczenie jest dla nas obligatoryjne.

Formularz Odbiór zwrotny płytek

    Wysyłając formularz wyrażasz zgodę naprzetwarzanie danych osobowych

    Formularz Odbiór zwrotny płytek

      Wysyłając formularz wyrażasz zgodę naprzetwarzanie danych osobowych

      Próbka podłogi

      Chcę próbkę